Sabtu, 11 Februari 2012

KURSUS KEJURULATIHAN KO-KURIKULUM PENDIDIKAN ISLAM KOHORT 3 PERINGKAT NEGERI SELANGOR

Assalamualaikum w.b.t.


KURSUS KEJURULATIHAN KO-KURIKULUM PENDIDIKAN ISLAM KOHORT 3 PERINGKAT NEGERI SELANGOR TAHUN 2012
Dengan segala hormatnya perkara di atas dirujuk.
  2.                                       Sukacita dimaklumkan, Unit Operasi Dakwah, Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Selangor merancang untuk mengadakan Kursus Kejurulatihan Ko-Kurikulum (Training of Trainer ) kepada guru-guru Pendidikan Islam di Negeri Selangor sebagai persediaan awal untuk melaksanakan beberapa program murid peringkat daerah dan negeri. Antara program tersebut ialah Nadwah Kepemimpinan Pelajar Islam (NKPI), Kern Jati Did (KENDIRI) dan program Dakwah Bil-Hal.

3          Sehubungan itu, Jabatan ini menawarkan kepada Guru Pendidikan Islam yang yang berminat dan mempunyai komitmen tinggi dan belum pernah mengikuti kursus kejurulatihan anjuran sektor ini sebagai calon Jurulatih. Calon yang berminat boleh rnemohon dengan mengisi borang seperti di lampiran. Borang yang telah lengkap hendaklah dihantar (fax) ke Sektor Pendidikan Islam pada atau sebelum 15 Februari 2012. Peserta yang berjaya akan dipanggil untuk kursus kejurulatihan yang akan dimaklumkan kemudian.
  4.                    Sekiranya pihak tuan memerlukan maklumat lanjut sila hubungi Tuan Haji Rosnen Bin Haji Alawi, Penyelia Kanan Pengukuhan Akhlak dan Nilai Islam, Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Selangor melalui talian 016-6332254 / 03-55135754, Fax: 55138268 atau e-mail : rosnenalawi@yahoo.com


Sila muat turun borang pada pautan dibawah...


Tiada ulasan:

Siaran Langsung

PORTAL RUJUKAN UTAMA

Laman Blog dan Web UPI & j-QAF PPD Selangor

Senarai Blog Rujukan

free counters